Deletedmom_9857 ailesini yaşamını bakmakla yükümlü olduğu kişi sayısını çoluğunu çocuğunu bilmiyoruz sonuçta. Öncelik her zaman olmayana verilmeli bu konu da hem fikirim ama belki ihtiyacı vardır pozitif düşünmek lazım. Eleştirmiyorum yanlış anlamayın lütfen. Bizde teyzem için yaptık bu başvuruyu, ama sistemde kayıt yok gibi mesajlar alıyoruz