Yazilimcianne Minies kullanıyorum ben sadece külot bezini beğenmedim onun dışında hiç sorun yaşamadım. Kızım 9buçuk kilo 5 numara kullanıyorum gece hiç değişmiyorum tavsiye ederim
Rabiayigit Tulker_erm_34 bizdede öyle uzun uyuyoruZ biz sabah bı kalkıyorum üst baş batmış doktor normal dedi heleki yatmadqn önce besleniyosa
Nrnbirol Tulker_erm_34 biz minies alıyorduk sızdırma yaşadık bir haftadır hergün ıslak uyanıyoruz üstü başı ve oğlum aşırı gaz çıkarıyo sanırım üşütüyor sleeppyaldık onu kullanıcam sleeppy hiç sızdırmamıştı
Deniiz Ben canbebe kullanıyorum yenilenen paketi gayet memnunum emiciliği falan gayet güzel bildiğim kadarıyla içeriğide temiz dene istersen
Duuyguum Tulker_erm_34 bende aynı sorunu yaşadım hep molfix pure soft kullandığım dan bu yana hiçbir sorun yaşamadım dene bi istersen 15 saat kaldığı oldu açtığımda bile kupkuruydu İnan ki
Tulker_erm_34 Duuyguum Ya molfix pure soft yada prima premium care kullanacağım bu gidişle sadece geceleri tabi ki gündüz normal molfix kullanırım başka çare yok hep böyle çocuk hasta olacak
Mammakup Tulker_erm_34 benim oğlumda da sızma oluyordu hatta hiç bez ıslanmadan sızdırıyordu. Mollfix goon sleepy canbebe prima aktif bebek kullandık. En son prima premium care kullanıyorum hiç sızmıyor.
ballilokmaninannesi Ya bende pişik derdinden muzdaripim Prima sleppy evy baby Molfix ve can bebe kullandım ama hep pişik oluyor bir türlü doğru bezi bulamadım kızım için sizce ne kullanmalıyım üzülüyorum kıpkırmızı oluyor poposu çocuğun
Damla_K ballilokmaninannesi ıslak mendil ne kullanıyorsunuz canım her bezde pisik olduysa sorun baska bi yerde olabilir mi
Damla_K Tulker_erm_34 ya cok kotu oluyor uyku bölünüyor biz sinirleniyoruz cocugun uykusu kacıyo zulüm oluyo valla bende primayi geceli gunduzlu alamasamda gece kesin Prima kullanıyorum artık 3 aydır falan oyle cozum bulduk inan baya konforlu oldu hem 12 saate yakın kalıyor acıyorum inan cildi bile ıslak olmuyor cocuk da rahatladı bizde. Aktif Bebek olanı kullanınca cozum buldum bu arada digerini degil de
Doruk12 Tulker_erm_34 bütün bezleri kullandım sızdırmayanları goon prima ve evy baby pamuklu olan 😊 ama en sızdırmayanı prima kesinlikle
ElfYgt Tulker_erm_34 tavsiye üzerine migrosun kendi bezi minies kullanıyorum hem çok uygun numarası artsada fiyat sabit 26 tl hemde sızma yok oğlum 1 yaşında altına da fazla yapıyor ama hiç sızmadı. Molfixle sleepy kullanmıştım onlarda bile sizardi bu bez şaşırttı gerçekten tavsiye ederim☺️
Balbocegi Tulker_erm_34 prima premium care kesinlikle sızdırmıyor . Gece bunu kullanıyorum. Gündüz minies. Fakat minies 3 saati geçtiği an sızdırıyor . Benim bebeğim daha cook küçük. Çokta gazi var . Her gazla minik kakalar çıkardığı için günde on tane bez değiştiriyoruz. O yüzden geceli gündüzlü primaya geçemedim daha. Gaz olayı bitsin kullanacağım tek bez premium care kesinlikle. Akşam 11 de bagliyorum sabah 8-9 da degistiriyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tulker_erm_34 Evy baby öneririm. Ama.bütün bezler icin sızdırıyor falan demişsiniz. Siz mi bağlayamıyorsunuz acaba? Ya da bebeğinizi kasındırdığı için uyku esnasında çekiştiriyor olabilir mi? Erkek mi bebeğiniz?
Tulker_erm_34 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gayet iyi bağlıyorum oğlum doğduğundan beri fazla idrar yapıyor aklıma gelen her yöntemi deniyorum gece uyandığında değiştirdiğim de çok oluyor buna rağmen sabah hep ıslak uyanıyoruz uyusa bile ben görünce değiştiriyorum uykusu bölünüyor anne sütü+mama kullanıyorduk şimdi 16 aylık ara da bazen mama istiyor veriyorum