Sakura-chan Tulker_erm_34 premium care dene . Bez nerdeyse sabaha kadar 1 kg dan fazla oluyor. Buna rağmen sızıntı yok
Mucizemsin Tulker_erm_34 prima kullaniyorum dogdugundan beri 1 yasinda ne pişik ne sizdirma hicbir sorun yasamadik
Keremozaninannesi Tulker_erm_34 bende hepsini denedim nerdeyse sadece molfix ve baby me bize iyi geliyor hem pisik yapmıyor hem sızdırmiyor
Tulker_erm_34 Keremozaninannesi Sadece denedijlerimden Sleppy pişik yaptı diğerleri yapmadı ama sızdırdı
Nefest Tulker_erm_34 külot bez daha az sızdırıyo demişlerdi Daha iyi sardıgından. aldım ama denemedım henuz siz denednz mi?
Damla_K Bizde Prima haric hepsi sızdırdı malesef sırf gece bezi olarak alabilirsn aslında bende oyle yapıyorum gunduz sleppy külot bez gece Prima yoksa hem üsütecek hem uyku bölünüyor 🤷 bi sürü bez denedik bizde
Tulker_erm_34 Damla_K Prima pampers kullandık diğerini kullanmadık dediğiniz gibi de yapabilirim ayyy İnşaAllah artık çözüm olsun uyandı kaç saat oldu uyutamıyorum salla salla uyumuyor
Damla_K Tulker_erm_34 ya cok kotu oluyor uyku bölünüyor biz sinirleniyoruz cocugun uykusu kacıyo zulüm oluyo valla bende primayi geceli gunduzlu alamasamda gece kesin Prima kullanıyorum artık 3 aydır falan oyle cozum bulduk inan baya konforlu oldu hem 12 saate yakın kalıyor acıyorum inan cildi bile ıslak olmuyor cocuk da rahatladı bizde. Aktif Bebek olanı kullanınca cozum buldum bu arada digerini degil de
Keremozaninannesi Tulker_erm_34 bizdede sleepy pisik yapıyor hemde oyle böyle değil kimiside çok beğeniyor ama molfixden su an çok memnunum biraz pahali ama olsun yapacak bişey yok
Gamzeli Tulker_erm_34 ben sleepy kullaniyorum bugune kadar bir damla sizdirmadi tasma da olmadi yani cok da memnunum
Melek22 Tulker_erm_34 gece için 1 bedeb büyük kullanıyorum tam sarınca sızdırmıyor bizde çok vez değiştirdik bu yöntemle sıkıntı çekmiyorum o yüzden
Zeyzey2019_ Tulker_erm_34 gündüz goon gece prima pure kullanıyorum. Goon uzun süre durunca hep atletine geçiriyordu gece değiştirmeme rağmen. Ama pure çok iyi. Gündüz de goon iyi uzun süre kalmadığı için
Cananberat Tulker_erm_34 canim kullandigin bezin bir büyüğünü al benimde basima.aynisi geldi suan 9 aylik bebegim evbaby 6 beden kullanıyorum sizdirmiyo evet büyük geliyo ama sizdirmasindan iyidir öbur turlu surekli kaka sırtına cikiyodu cocugun gunde 3 4 kere komple üstünü degistirmk zorunda kaliyodum