Myagz busrtufn bence sekiz aylık da olsa kaçabilir yani ilk kez öğreniyorlar çok normal soğuk kanlı olmaya çalış sadece olur da kaçarsa ağzından al lokmayı hemen korkmadan sırtına vur bi sıkıntı olmaz bence çok sevimli oluyor kendisi yemeye başlayınca 🥰
Deletedmom276 Myagz bizimki de bi elinde yemek diğer elinde çatal, yemeği çatala geçirip öyle ağzına atıyor son günlerde 🥳🥳🙈🙈😆gerçekten çok sevimli oluyorlar. Peki fikir olarak soruyorum çorba yoğurt sıvı şeyleri nasıl veriyorsunuz?
Myagz Deletedmom276 oy maşallah ☺️ Biraz koyu yapıyorum çorba değil de az sulu bi yemek gibi oluyor elliyor o ağzına sokmaya çalışırken kaşıkla veriyorum 😊 bi de çok çorba vermiyorum ya sen deyince farkettim 😂
Deletedmom276 Myagz blw yönetimde sulu yemekler de dahil çorbaları anneler vermiyor, naçizane fikrim kırılmaz küçük bardaklarla vermeniz. İnstagramda blwbebegi mi takip ediyorum. Size de fikir olabilir.