Canım ben emzik verme şunu yapma bunu yapma diyenlere aldırış etme. Ben vermedim çok pişmanım. Neden diyeceksin. Bebeğim bir hafta sonra 3 aylık olacak ve nerdeyse 3 haftadır meme reddi ile boğuşuyorum ve emmediği için sağdığım sütü biberonlada veremiyorum. Çay kaşığı ile de resmen savaşıyoruz yarısı dökülüyor zaten 80-90 cc sütü çay kaşığı ile anca 40-45 dkda verebiliyorsun. Ama alışmış olsaydı biberonla en azından uzun süre aç kaldığında verirdim ve bebeğimde besin alerjisi var kilo alımı azaldı doktor mama başlayalım dese mamayı neyle içircem diye kara kara düşünüyorum. Yiğenim 5 aylık ve en başından beri emzikte kullandılar biberonda ne meme reddi yaşadılar benim gibi nede kilo problemi. Sonuç olarak herkesin anneliği kendine ve her bebek kendine özel. Canın nasıl istiyorsa onu yap. Ve bence bebek çok sık kullanılmamak şartıyla biberona en azından alışmalı. Çünkü ekstrem durumlar olduğunda ne yapacağını bilemiyor işte insan.