Handeylmz deryaikra ya benimkide 24 günlük tutmuyor 8 çeşit denedim bi avent ultra air kaldı onuda denesem mi diye düşünüyorum kararsızım annelerin emzik önerisi var mıdıır🤷🏻♀️
Ogullarinaasikanne deryaikra ben de nuk almıstım asla tutmadı aventi tuttu sadece tavsiye ederim gazlı bebeklerde emzik kurtarıcı valla 🤭
Eselnef Handeylmz ultra softu denediyseniz ultra airi denemeyin bence ikisi de aynı biz ikisini de aldık öyle bir hata ettik😄
ikbalmira1 deryaikra benim kızım başta ne emzik ne biberon aldı zaten emzik verme taraftarı değildim o gazlı zor dönemlerini emziksiz atlattım şuan biraz zayıf mama başladım biberon emmeyi bilmiyordu bi emzik deniyim dedim dün bi anda alıverdi 😂😂 5 aylık 😂 ultra air kesin deneyin
Handeylmz Ogullarinaasikanne bizimde gaz sorunumuz var ağlama krizleri için gece uykusu için emzik tutmasını çok istiyorum
hunilimomm deryaikra ilk doğduğunda vermediysen sonrası zor oluyor fazla da zorlama almıyorsa bu sefer memenide red eder benim kızım hiç almadı
deryaikra hunilimomm aynen vermedım hastaneden eve geldık aslında aldı ama bıraz emdı attı daha da almadı
Merveazra Derosss hic guzell degil ben aldim hic begenemedim onun yerine bibs diye emzik var o daha guzeldir diye dusunuyorum
Derosss Merveazra doğrudur canım biz avent kullanıyoruz onu iyi diye duymuştum o yüzden söyledim kullanmadım hiç
iremarel Eşimle hesapladık, 638₺ vermişiz emziklere. Bunu tutar, diğerini sevmedi bir de bunu alalım diye diye çocuğumun bir çekmecesi sadece emzik😒 tutmayınca tutmuyor bacım zorlamayın😂
Ikicocukanasiyioldum deryaikra emzik çok gerekli bir şey değil ki canım sonra bıraktırmak için çok uğraşırsın
annediyebiri deryaikra 1 buçuk aylıkken tuttu. Siz yinede ısrar edin tutacaktır. Tutmasa daha iyi tabi birde bunu bıraktırması var 👻
Sibelsu deryaikra . Cnm memeni verdikten hemen sonra uykulu gibi olduğunda memeni ağzından çıkar emzigi koy o ise yarıyor . Bende biraz zor alıştırdim . Ama gün içinde emmiyor . Sadece uykuya geçeceği sırada emiyor .