Sibel_ismet Yazilimcianne evet haklısınız. Bugün itibariyle Tulumu çıkarttım ince bi pike ile orttum sanırım daha rahat uyudu ☺
Kubuu1 Sibel_ismet 1 yaşına kadar yastık kullanılması önerilmiyor omurga gelişimi için o yüzden daha rahat uyur
Sibel_ismet Kubuu1 evet istediği gibi donuyo yatağında dönerken de ayaklarını havaya kaldırıp birden bırakıyor 😅yastıkla bunu yapamıyordu boynu eğik gibi uyanıyor du üzülüyordum
Mnli Sibel_ismet bizim doktorumuz 2 yaşına kadar yastık kullanılmayacak dedi 6 aylık daha kullanmadık