Anneler Merhaba. Size bir sorum olacaktı. Takip ettiğim bazı hesaplarda bebeklerle ilgili anneler yastık olmadan uyutuyorlar bebeklerini benim oğlum 8 ayını yeni doldurdu şurda 1 aya kadar ben de yastıkta uyutuyordum sonra bunları görünce yastıksız denedim sanki daha bi rahat uyuyor. SizCe yastıkla mi yastiksiz mi yatirmaliyim?