Benim oğlumun da aynı şekilde alnının ortasında hafif bir çıkıntı var .Bende bunu kafaya çok takıyordum.(ayrıca benim oğlumun bıngıldağı da erken kapandı) Biz buna bağlı olabileceğini düşünerek Farklı farklı doktorlara götürdük.Sonuç olarak kontrollerde hiç bir sorun olmadığını 3 yaşına kadar geçeceği söylendi.çocuk doktoru kask takabileceğimizi söyledi.fakat beyin cerrahına ve çocuk nörolojisine götürdüğümüz de gerek olmadığını söylediler.