Nunu2020 AdaLila maması smilacc bugün doktorun içine koy dediği ise bebelac gold karştırıp verdim kusması olmadı
Kubra01wi Nunu2020 bebeğim 2 aylıkken 6 kiloydu anne sütü alıyor hiç kilolu bı bebek değil şuan 3 aylık 7 kilo hala değil bence sizin bebeginizin kilosuda çok normal mama alsa bile tabi doktorunuz daha iyi bilir . Ama her doktor aynı şeyi söylemiyor zaten
Nur1002 Nunu2020 bnde bebelac veriyorum ama gold değil normal bebelac çok gazda yapmıyor çok kilo da aldırmıyor bakalım nolcak
Nurdem0433 Nunu2020 ben sadece emziriyorum 3250 doğum kilosu 2 aylıkken 6 kiloydu şuan 4 aylık 7 kilo dr dediğine uy fos kilo iyi değil zaten