humeyra_kayraa Kızlar ben yeni anneyim 1 buçuk aylık oğlum var . Burda postlarda görüyorum atak dönemi yazılıyor bu konu da benim pek bi bilgim yok atak dönemi ne oluyor ?
Tuba humeyra_kayraa merhabalar, linke tıklayıp incelemenizi tavsiye ederim tüm bilgiler mevcuttur🙏🏽 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/132944-atak-hakk-nda-bilinmesi-gerekenler