Merhaba Annelerimiz💜
Atak nedir?
Kaçınca haftalarda görülür?
Atak haftasında bebekleriniz neler yapar?
Siz neler yapmalısınız?
Her bilgiye yayınlanmış olan bloğumuzdan bakabilirsiniz. (Blog kısmından arama özelliğini kullanarak hemen hemen her konuda bilgi sahibi olabilirsiniz)
Bebeğinizin atak haftasında olup olmadığını hesaplamak için doğması gereken 40.haftayı baz almanız gerekmektedir.
Şöyle, bebeğiniz 39.haftada doğdu. 4,5-5,5 hafta atağı var. Sizin bu haftayı 39.hafta değil 40.haftalık doğmuş gibi hesaplamanız gerekmektedir.
Blog link 👇
https://blog.mutlubebekleriz.com/bebeklerde-buyume-ataklari-nasil-gecer/
Atak haftasını gösteren link 👇
(Bu link ve bilgiler ile kendi haftanızı hesaplayabilirsiniz💜)

📌Bu post altında atak hakkında her konuda konuşabilir, birbirinize danışabilirsiniz. 🙏