Taseanne NurR bıgün bir özel bir devletteki doktoru aradım biri gelin derken biri geçmiş dedi hangşsşne inanıcaz ya😔
a_dilo Taseanne Rota üç doz yapılacaksa ilki 2.ayda başlatılıyor.İki doz yaptırılacaksa ilki tam 3.ayda yapılıyor.üstünden zaman geçmemesi gerekiyor dönüşü yok ne yazık ki.😔
MuhammedAmine Taseanne benim doktorum da 3. Ayı en fazla 1 hafta geçebilir demişti . Ben 2 aylıkken yaptırdım etkinin oğlunda oldu doktoruma danışarak erken yaptırdım
MuhammedAmine Taseanne Öyle demişti ondan sonra yaptırmanın anlamı yok demişti bana ama Yukarda arkadaşlar yaptırmış bilemedim 🤷🏻♀️
DogaLina Taseanne yani doktorunuz bu konuda bile bilgisizse bence hemen değiştirin. Daha başka şeylerde nasıl yönlendirir allah bilir
Serenaybebek Taseanne çok 3 aydan sonra yaptıranlar var doğrusu ilk dozu 3 aydan önce yapılması…. Koruyuculuj yönünden önemli… Son dozu da 6ayddab once yapılması gerekiyor…