Taseanne Doktoru aradım bugün rota için 3ay9günlük kızım var dedim geçmiş olsun geç kalmılsınız dedi ve ekledi olabilidğince dezenfekte edin çocugu bu şekilde virüsten korumuş olursunuz diye
Halilmert Taseanne ben 15 haftadan önce yapılıyor diye biliyorum canım bende 3 ay 8 günlük falan iken yapmıştım ilk dozunu
KitapKurduAnne Taseanne Ben 3 ay 10 günlükken yaptırdım . Sallamasın vakti geçmiş diye . Zaten şu süreçte hastaneye gitmeyin , ben eczaneden alıp kendiniz yapın,damla damla ağızdan veriliyor zaten .🦋
Taseanne KitapKurduAnne ya hastaneye gidemiyoruz bşrtane özel doktoru aradım sekreteri dedi aşı mevcut gelin yapalım diye sonra devlet hastanesindeki doktor geçmiş tarihi dedi hangisi dogru insan kalakalıyor
Taseanne Misskokulum neden her doktor farklı bişey diyorki şimdi ona inanıp yaptırmasak belki çocugum için büyük bir sorun olcak bilmiyoruzki
Taseanne NurR bıgün bir özel bir devletteki doktoru aradım biri gelin derken biri geçmiş dedi hangşsşne inanıcaz ya😔
Ayse2019 Taseanne yani yanliş bilgi vermek istemem ama doğumdan itibaren 104 günü geçmediği sürece sıkıntı yok diye biliyorum.
ayazasaf Taseanne biz ilk dozunu 2. Ay 2. Dozunu 3. Ay yaptırdık 4 hafta arayla yapılabiliyor geç değil ki 4. Ve 5. Ayda yaptırabilirsiniz bize öyle demişti doktorumuz
Damlas Mervedefne54 o ayda ilk doz yapılmıyordu canım en son bağırsaklara zarar verir diye. Prospektüsünü de okumuştum. Farklı bir doktora da danış istersen. Görünce yazmak istedim 🌺
Damlas Taseanne en son sınır diye biliyorum canım, biz öyle yaptırmıştık. Bi daha bi görüş istersen. Prospektüste son tarih yazıyordu, netten bulabilirsin🌺
Ezokaan Taseanne doktorunuzun sağlık bakanlığının uygun bulduğu araliktan haberi yok galiba sağlık bakanlığının rota aşısı için önerdiği tarık 3 ve 5. Aylardır bi sağlık ocağı ile görüşün ikiletmeden yaparlar aşınızı
Taseanne Ezokaan sorma ya dağlık ocagı tutturdu illa doktor onaylıcak o ne derse o olur birtürlü ikna olmadı ebe hanım
DogaLina Taseanne doktorunuzun bi yanlışı var. Daha bugün 3.5 aylık bir bebege yapılmamıştı bazı sebeplerden dolayı kendi doktoruma yönlendirdim ve bugün yaptılar daha.
Taseanne DogaLina ben burda cok post okudum rotayla alakalı evet ama doktor öyle deyince ben şok tabi
DogaLina Taseanne yani doktorunuz bu konuda bile bilgisizse bence hemen değiştirin. Daha başka şeylerde nasıl yönlendirir allah bilir