Zehra_can annecin keske biraz daha sana biraksaymis sen bebeginle vakit gecirseymissin diger islerle o ilgilenseymis annelerimiz bizimle kaliyor cunku bebege adapye olma surecinde yardimci olmak icin yani tam tersi olmaliydi sen daha cok vakit gecirseydin daha kolay olurdu ama yine dr yapabilecegine eminim annelik cok baska birseymis anne olunca anliyormus gercekten insan en yapamam edemem dedigin seyleri bile yapiyorsun bebegin icin cok cok cesaretli biri oluyorsun anneligin fitratinda var bu hepimiz boyleyiz korkma canim 🌸