Zehra_can merhaba güzel anne🌸Benim de annem ilk 20 gün yanımda kaldı,sonrasında o giderken ben bu çocuğa nasıl tek başıma bakarım diye bunalıma girdim.İlk birkaç gün çok zorlandım,yemek yiyemedim,çok hızlı kilo verdim(iyi de oldu😂) Devamlı ağlıyordum. Zamanla herşey yoluna girmeye başladı. Kızımla tek başıma ilgilendikçe tecrübelendim,bunu asla yapamam diye anneme bıraktığım şeyleri rahatlıkla yapmaya başladığımı fark ettim. Hatta bunu neden anneme bırakmışım,ne kadar kolaymış diye kendi kendime güldüm.Kızım benim huyumu öğrendi,ben kızımın.Bu süreçte işler yoluna girene kadar ev işlerini hiç önemsemedim. Tv açmam diyordum,çok bunaldığımı fark edince rahatlamak için onu da açtım izledim(Bunu yine de tavsiye etmiyorum,bebekli evde tv açmak zararlı😂) Moralimi yüksek tutmaya çalıştım.Kısaca herşey zaman içerisinde rayına oturdu. Siz akışına bırakın,o size siz ona alıştıkça herşey daha güzel olacak emin olun❤️