Ozlmeslem bizde 14 subat doğumluyuz sevgililer günü bebeği 😂 bizim mesaimiz sabah 7 de başlıyor. Ben bol bol konusuyorum oda bana bıcır bıcır konusuyorum. Karnındayken de cok konusmustum dogdugunda biz konusurken şaşkın şaşkın dinliyordu 😂 oyuncakları gösteriyorum uzanıyor alıyor eline sonra atıyor, evi gezdiriyorum çok dikkatli baktığı nesnelerin isimlerini söylüyorum malum dışarı çıkamıyoruz balkona çıkarıyorum hava alsın diye daha sonra şarkı açıp dans ediyoruz böyle böyle geçiyor vakit canım 😂🌺👼💕