Ozlmeslem biz 19 şubat dogumluyuz ✋🏻 İkinci ataktan sora geceleri kesintisiz 4-5 saat uyumaya basladi yani 12-1 yatip 4-5 uyaniyor emzirip bir daha uyku 8-10 bdaha emzir uyku yapiyoruz sora 11 gibi neşeli oluyor cok uyaniyor emzirip oyun halisina
birakiyorum biraz orda oyanaliyor muzik acip aarkilar soyluyorum konusuyorum gozlerine bakip aklima ne gelirse 😅 guluyor bol bol zaten bi saat gecmeden yine mizliyor hemen emzirme seansi basliyor derken uyuyakaliyor gunduz uykularimiz cok boluk boluk, bazen 3-5saat uyanik kliyo bazen iki uc saatte bir emme uyku yapiyor maksimum 2 saat uyuyr gunduzleri ama. Su zeka kartlarindan almistim 0-4 ay olanlari gosteriyorm bazen ilgili bi sekilde izliyor resimlerdekileri anlatiyorum konusuyorm bol bol, evin icinde turluyoruz ozellikle mutfak da cok ilgisini cekiyor 😇 sora annane babaneyi ariyoruz goruntulu ekrana dikkatli bakiyoe sesin kaynagini ariyor biraz da oule oyalaniyor. derken aksam oluyor babamiz geliyor zaten 😅