Prensesannesiii26 inşallah çok talihsizlikler yaşadık oğlumla erken doğdu arkasından annem yanıma geldi annem yanımdayken babam evde tek kaldı ve kalp krizi geçirip vefat etti arkasından bu korona derken gerçekten artık çok bunaldık en çok babam için kendimi suçlayıp durdum yanlız kaldı diye hep stresli bi anne oldum oğluma malesef 😞