SarpDevrim_inannesi Ben de tektim. Ates yaptı 2 gün 1 gece. 38.5 a kadar gördüm. İnce uzun kol zibinla yatirdim oyle tuttum. Duş aldırdım. Şurup içirdim. Fitil attım. 2 fitil 2 kaşık şurupla geçirdik aralarına 5 saat koydum ben. Çok yükselmedikçe ilaca başvurmadım. İlik banyo ysptirdim elini yuzunu yıkadım, su içirdim