3meleginannesi canim benimkinde basvuru durumu surec devam ediyor diyor dogrumu
ozge muhtaçlık durumu olmadigi icin reddedilmiş Ne diyelim nasip
ozzge benimde öyle başvuru yok
Hunili e devletten gozukuyormuydu onaylandigi
Edaedag hiç bakmadım, bana çıkmaz diye başvurdum getirdiler
Ya bende de tc ekranı geliyor halbuki tcnin sonu 0 🤷♀️
3meleginannesi benimkimi
ozge benimki canım
Betulcoban canım bana cıktı fotosunu at bakayim istersen
Betulcoban benimkinde süreç devam ediyor yazıyor