deletedmom763 kaynamış suya 7-8tane duy atıyorum. Biraz bekliyor öyle dokunulabilirliğini sıcaklığa gelene kadar. Sonra pamugu o suya batırıp yüzünü siliyorum bir kaç defa. Hatta elimle biraz daha su kalsın diye yüzüne sürüyorum. Baya faydası oldu çok şükür. Benim elimde de çok kötü egzama vardı baya hafifletti benimkini de. Ben hiç inanmamıştım başta faydası geleceğine ama kortizonlu kremi bile kaç kez sürdüm tam geçirmedi