Yüksek ihtimal çilekten olmuştur. Kırmızı besinler önerlmiyor yaşına kadar sonrasında da dikkat edilmesi lazım alerjik besinler çünkü. Biraz bekleyin zamanla sönebilir. Malum şu sıra doktora gidilmiyor zaten. Egzama diyecektim bende siz yazmışsınız. Egzama gibi duruyor, nemlendirin bol bol. Kremleri vardır zaten. Yoksa önerebilirim…(nemlendirici)
bu arada o ne tospiklik öyle 🧿 maşallah.
biz daha uzun kollu body giyiyoruz siz tişörtlere geçmişsiniz nerede ikamet ediyorsunuz😂😂