BasakK benimki tam 10 aylık oldu gece yatmadan yedirsemde sürekli uyanıyor yedirmesemde.emzirerek uyuttum yine uyandi sallayarak uyuttum yine uyandı.sanirim birazda çocuktan kaynaklı.uyku eğitimi vermeye çalıştım çocuk kendinden geçti ağlayarak . bende böyle kabulleniyorum artık.