Kızlar lütfen akıl verin çıkmazdayım😰Bebeğim 6 ay 5 günlük doğduğumuzda beri hep uyku problemimiz vardı hiçbir zaman uykuyu seven bir Bebek olmadı bende kabullendim bu durumu.Bi dönem gece uykumuzu düzelmişti gece 12 de yatıp sabah 9 a kadar 2 defa uyanıyordu ama Bebek icin cok geç bi saat düşüncesiyle öne çekmek istedim bi sure iyi gitti aksan 9,10 arası uyuyordu tabi cok daha fazla uyanıyordu ama sabah 6 yi ediyorduk bi şekilde.Son bir haftadir erken uyuyor ama abartısız 20 defa kalkıyor dun gece sadece 2 saat uyumuş olabilirim gece 4 den beri ayakta ve ben artık kendimi cok çaresiz hissediyorum😰Gündüz zaten uykumuz en fazla toplamda 1 saat oda surekli ağlayarak uykuya geciyor.Dis desem inanın ne ateşi var ne dişinde bi kabarikl sadece kucakta oyun oynayalim istiyor o zaman huzursuz olmuyor cunku