Mehmetmoms benim bebeğiöde 42 günlük sürekli kayınvalidemler eşim falan kucakta ya da sallayarak uyuttu ben yatağına koyuyordum uyuyunca onlar az bi ağlasın hemen kucaklayıp koynunda uyutuyorlardı. Bu gece artık delirdim 3 de kalktı emzirdim salladım salladım uyumadı kucaktada uyumadı tepem attı verdim emziğini koydum yatağına her ağladığında alıp sakinleştirip tekrar koydum 45 dk sonra uyudu bende uyuyacağım çok şükür 🙏🏻