Fatosyyn kesinlikle al evde bile durmadan yürü.aynı gün çocuk ta yıkıyorsun.hiç birşey olmuyor.merak etme.benim meme ucum yoktu.sen pes etme.süt sağma makineleri var.gögüs ucuna zeytin yağ sür tahriş olmasın.ama süreli de emzirmeye çalış.plastik meme uçları var gerekirse onu kullan.bebek göğüs ucuyla buluşta meme uyarılıyor süt geliyir.üst kısmını tamamen soy bebekle sürekli ten teması içinde olsun.beyninde de sütüm geliyor diye düşün.gelmiyor….meme ucum yok diye sakın düşünme.beynin at bunları…benim oğlum ben pes ettim diye 3.ayında emmeye başladı.kayınvalidem 2.gün biberon verince yavrum memeyi redetti. Sütümü gece gündüz sağdım.yorgunluktan bitap düştüm.mama vermedim…kimseye de emmiyor deme…gani gani sütler.
Bol boll emişmelerr güzell anniş