1prensAnnesii Nezormus o yatmıyor ki onu direk sosyal yardımlaşmaya gidip elden alıyorsunuz bildiğim kadarıyla kocanız doğan raporunuz ile alabiliyor
Aysima2020 Busratahmaz hadi yaa suan cıkamamki araba serviste anca haftaya fln. geri alınıpta rapor parası gbi askıya alınmıyodur dimi zamanı yoktur umarım
Azizegokhan Elifin-annesi ben ocakta dogum yaptim ödeme asamasinds dedi çekmeye gittim henuz hedapta gorunmuyo dediler hala odeme asamasinda dun bilgin almak icin aradigimda cekebilirsinz dediler
TalentedMom Zhraagk Recbeyer esraeylul34 Azizegokhan Kızlar teşekkür ederim PTT çağrı merkezini aradım yatmış
esraeylul34 Recbeyer benimde oyle dedi bende gitmedim hatta kağıt vermişti orda yazıyodu insAllah yatmistjr
Elifnazberat Elifin-annesi ptt den alabilirsin sen alınca paranı ödendi yazıyor Şubat doğumları yattı çoktan