Recbeyer TalentedMom bende martta doğum yaptım ödeme aşamasında diyor eşime görevli 27 nisanda alabilriisniz paranızı demiş ama.daha gitmedim ptt ye
Elvin21 TalentedMom eylül de Doğum yaptım ocakta başvuruda bulunduk ödeme aşamasında diyor bir buçuk aydır
Aysima2020 TalentedMom bende subat 10da dogum yaptm 3martta başvuru yaptm hala ödeme aşamasında diyo ordaki bayan ayın 25nde yatar demşti ama yatmamş🤷♀️
TalentedMom Zhraagk Recbeyer esraeylul34 Azizegokhan Kızlar teşekkür ederim PTT çağrı merkezini aradım yatmış
Busratahmaz Elifin-annesi ödeme aşamasında demek gidip alabilirsiniz demek onaylanmış PTT den gidip alabilirsiniz
Azizegokhan Elifin-annesi ben ocakta dogum yaptim ödeme asamasinds dedi çekmeye gittim henuz hedapta gorunmuyo dediler hala odeme asamasinda dun bilgin almak icin aradigimda cekebilirsinz dediler
Elifnazberat Elifin-annesi ptt den alabilirsin sen alınca paranı ödendi yazıyor Şubat doğumları yattı çoktan
esraeylul34 Recbeyer benimde oyle dedi bende gitmedim hatta kağıt vermişti orda yazıyodu insAllah yatmistjr
Nezormus Deryadeniz007 sosyal hizmetlere başvuruluyor doğum yardımı diye. Bizimde ödeme aşamasında yazıyordu arayıp sordum yatmış olsada ödeme aşamasında yazar pttden gidip alın muhtemelen yatmıştır dedi ki yatmıştı
Aysima2020 Busratahmaz hadi yaa suan cıkamamki araba serviste anca haftaya fln. geri alınıpta rapor parası gbi askıya alınmıyodur dimi zamanı yoktur umarım
1prensAnnesii TalentedMom doğum parası dediginiz hangisi emzirme mi çocuk başına 300,400 mü yoksa çalışan annenin rapor parası mi?
Nezormus 1prensAnnesii doğum yardımı 300 400 olan emzirme ödeneği 200 liraydı ona başvurulmuyor otomatik yatıyor
1prensAnnesii Nezormus o yatmıyor ki onu direk sosyal yardımlaşmaya gidip elden alıyorsunuz bildiğim kadarıyla kocanız doğan raporunuz ile alabiliyor
Gelincik57 TalentedMom ocakta doğum yaptım hala alamadım yatmamış ödeme aşamasında yazıyor e devlettede