efelim 16 ocaktı bizim doğum tarihimiz ama gelmek istemedi, 21 ocakta suni sancı ile doğum yaptım. 3,150 kg doğdu. Şuan 5,600. Sizinki ne güzel kilo almış maşşallah. Atak haftalarını harika haftalar diye bi uygulama var ordan takip ediyorum, kitabı da var bende çok güzel tavsiye ederim. Mama veriyo musunuz sadece emzirme mi?