Benim kızım da 21 ocak doğumlu, bu ay hep 5 dk emdi bıraktı. İlk aylar 1 er kilo almıştı ama bu ay az emdiği bazen memeyi istemediği durumlar olduğu için 500 gr falan almış. Gündüzleri uyumaya başlamıştı ama atağa girince hiç uyumamaya başladı. Gündüz uyumuyo 🤦🏻♀️ Sizinkiler uyuyo mu?