ozzge 3meleginannesi sistem de hata olabilir mi acaba kayıt bulunamamıştır diyor. Öğlen baktığımız da farklı bir yazı vardı
btlkrnaz5 3meleginannesi benimde bu sekilde ama acik kapiya basvurmustum.bence bu acik kapi sizde acik kapiya basvurmusmuydunuz
3meleginannesi btlkrnaz5 benimki de reddedilmiş😒😒muhtaç olmama nedeniyleymiş Asgari ucretle 3 cocukla geciniliyo sanıyolar
tubikk44 Fr45 benim başvuru aşamasında diyor 25 gün oldu doğum yapalı eksik birşey mi var acaba birde hesap no kayıtlı değil onu nasıl kaydediyoruz
Fr45 tubikk44 Ben kendim başvuru yapmadım doğum yaptığım hastanede sekreter başvuru yaptı bende e devlet ten takip ettim 1 ay içinde aldım parayi
tubikk44 Benimde bi kaç saat önce kapsam dışına çıktı diyordu çok sevinmiştim şimdi baktığımda hiç birşey gözükmüyor