3meleginannesi Gecen hafta carsamba basvurmustum pandemiye Surec devam ediyor yaziyordu bugun aksama kadar. Şuan baktim merkezi yardim yaziyor Tc kimlik numaram falan var ama sizlerdeki gibi miktar yazmiyo
Fr45 3meleginannesi cnm bende bu şekilde başvuru yaptım ve sonra süreç devam ediyor merkezi yardim diye cıktı daha sonra ödemeniz hazırdır yazdı bugünde 1 milyar para geldi 2 hafta içinde oldu hepsi
btlkrnaz5 3meleginannesi benimde bu sekilde ama acik kapiya basvurmustum.bence bu acik kapi sizde acik kapiya basvurmusmuydunuz
Brsmom Duce28 canım merhabalar herkese yardımcı olmaya çalışmışsın tebrık ederim :) bende bişe sorucam eşimden başvuru yaptık sosyla yardım a gorınce sosyal yardım başvurusu bulunmamıştır yazıyor neden acaba bilgin varmıdır
ozzge Fr45 ya bu yardımı teyzem için yaptık, uygulama da nereden kontrol ediliyor başvuru bileğiniz var mı
tubikk44 Fr45 benim başvuru aşamasında diyor 25 gün oldu doğum yapalı eksik birşey mi var acaba birde hesap no kayıtlı değil onu nasıl kaydediyoruz
ozzge 3meleginannesi sistem de hata olabilir mi acaba kayıt bulunamamıştır diyor. Öğlen baktığımız da farklı bir yazı vardı