Gonul_celen valla eşim bazen diyor ayı yavrusunu severken öldürür dedikleri bu olsa gerek😂😂😂😂😂 ya çok tatlı o da alıştı artık ben mıncıkladıkça kahkaha atıyor havalara atıyorum çok hoşuma gidiyor ama çok yoruluyorum sonrasın da üstümden kamyon geçmiş gibi oluyor büyükdükçe böyle sevemeyeceğim en iyisi mi şimdiyi iyi kullanmak😂