Mnli AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 6 ay kınası çok eski bir gelenek biz Romanya göçmeniyiz anneme bile yakılmış kazdağlarında yörük müzesine gittim geçen yıl orada da 6 ay kınası hakkında bilgiler vardı osmanlı zamanından. Benim kızım yok orası ayrı ama uydurulmuş bir şey değil bilginiz olsun 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mnli Bazı kökenlerde olabilir bizimkiler de bulgar,yunan, kosova göçmenleri.. Hiç duymadım bu tarz bir şey. Ancak ülkede yapılan 6. Ay kınası, yarı yaş kutlaması gereksiz, gösteriş için yapılan şeyler hala bu kanıdayım. Teşekkürler.
Zhnce Hohomoromu kesinlikle öyle Eskiye bağlı kalınsa sade birşeyler yapılır ama şimdi öyle mi Sanırsın cidden kınası yakılan genç kız moduna sokuluyor ufacık bebekler