Bizim kullanmadığımız bez kalmadı sanırım :)) canım biz doğmadan önce molfix aldık çocuk erken doğunca prematüre bez olarak prima premium care prematüre olanı ve sleppy prematüre olanı kullandık sleppy pişik yaptı sonra kilo alınca evdeki Molfixleri kullanalım dedik altını her açtığımda bacaklarında fena halde iz bıraktığını gördüm ve belden sızdırma yapıyordu sokağa çıkma yasağında eşim en yakın marketten can bebe bulmuş aldık taktm bir saat sonra komple sızdırmış beline kadar Pazartesi olur olmaz ilk işimiz prima almak oldu stokladık bakalım eve evet kokuyor bez ama pişik yapmıyor sızdırma yapmıyor :) (bu arada bizde de 530 adet molfix vardı elimizde patladı hastanede durumu olmayan bebeklere gönderdik )