gonul0805 merhaba, ben sleepy natural kullanıyorum bebek bezi olarak, parfümsüz, losyonsuz bir bebek bezi olduğu için tercih etmiştim. Kendine has bir kokusu var ama beni rahatsız etmiyor, kıyafetlerine sinmiyor.
Pişik önleyici kremi her alt değişiminde kullanıyorum ben, markası Mustela. Memnunum. Kızarıklık çok artarsa şayet Hamazinc kullanıyorum sabah ve akşam olmak üzere 2 defa.
Islak mendil olarak da Sleepy Natural in yenidoğanını kullanıyorum, aşırı memnunum ben. Hiç pişik vs olmadı. Her bez değişimi sonrası poposu kuru iken altını kapatmaya dikkat ettim.
Sleepy Sensitive ıslak mendil aldım ama henüz kullanmadım, eğer memnun kalırsak daha uygun fiyatlı olması sebebi ile sensitive e geçebilirim. Parfümlü olması biraz dezavantaj gibi duruyor sadece. Ama pişik vs yaşamazsak göz ardı edilebilir belki parfümlü olması. 💙