Musab34 61 gün tutması gerekmez mi ? Tamam tamamen keyfi bozmuyor ama gün içinde bizimde halsiz düştüğümüz anlar oluyor, belki başımız dönüyor, tansiyonumuz düşüyor olabilir ki açız normal bunlar, bunlar olunca kimse bozmuyor bence orucunu, ha çok kötü olur bayılır v.b ona bir şey diyemem 🤔