Acemianne88 çok zor kan alınıyo eşim de yok diye şu dönemde hastaneye götürmeye çekiniyorum aslında, normalde hep iştahsız değil iştahı normal bi bebek multi vitamin multi mineral veriyorum ama demir ilacı vermiyorum işte ondan biraz şüpheleniyorum evde açılmamış ferrum var verip denesem mi bilmiyorum