Merhaba kızlar, kızım 12 ay 16 günlük bir aydır nerdeyse bu sorunla cebelleşiyorum ya yemiyo bişey ya da çiğneyip atıyor, ağzından ya da hiç çiğnemeden Atıyor. Bir aydır diş bekliyorum yok o da dişten de değil. Huysuzluk deseniz en alâsını yaşıyoruz. Yemek yese herşeye razıyım. Ocean omega3 kullanıyorum 10 gündür tok karnına işe yarar diye ümit ediyorum. Kan ilacı kullanmadık hiç doktorumuz gerek yok dedi en son sınırdaydı 2 buçuk ay önce yine de vermeyin dedi acaba kansızlık oldu mu artık bilmiyorum kan ilacına başlasam mı acaba doktor ısrarla vermeyin diyor ama kansızlık yapar mı acaba bu iştahsızlığı filan? 1 yaşından sonra kan ilacı nasıl veriliyor veren anneler yazabilir mi ve bebişi yemeyen ağzından atan anneler neler yapıyorsunuz aştınız mı bu problemi?