Aysegulisaa54 Asya2402 göhüs ucu plastık aventin aldım onla biraz çekmeye başladı sütüm gitmesin diye ugrasıyorum biberına benzetiyo herelde
212121 Derinsum kimse keyfi mama vermez zaten evladina süt olmayinca olmuyor malesef saglikli olsunlar da gerisi boş
Derinsum 212121 tabiki öyle anne sütü veren anneler mama veren annelere bakış açıları bazılarının çok farklı oluyor gıcık oluyorum ya keyfimizden mama veriyoruz sanki
212121 Aysegulisaa54 bende ilk haftadan beri kullaniyorum ama kabizlik yapıyor oglumda. Demek ki her çocukta farkli etki gösteriyor
Sedaeva Nesoo12 4 aylık bebeğe 90 cc az asıl.2.5 aylık bebeğin 90 cc içmesi ideal. Her bebek aynı değildir tabiki ama sizinki biraz iştahsız bence
Nesoo12 Sedaeva hayır canım istahsız degıl emzırıyorum ben ayrıyetten sadece mamayla beslenmıyo 4 aylık 8,500 kilosu iştahsız olsa o kıloda olmaz.
212121 Yasamayan bilemez canm kimse keyfinden vermiyor yaşayan bilir ancak. Kimseyi anlamadan dinlemeden yargilamamak lazim
Sedaeva Nesoo12 sadece 90 cc veriyorum yazmışsınız anne sütü üzerine 90 cc mama deseydiniz bende az demezdim hemen bebeğinizin kilosuyla savunmaya geçmenize gerek yok maşallah bu arada
Hayal123 ayazlianne en az iki saat en çok üç saat.. iki saatten sonra açılmaya başlıyor.. uyuyorsa üç saati buluyor
ayazlianne Hayal123 aynen bende öyle yapıyorum da doktor çok veriyosun falan dedi. Gerçi başka doktorda arttır dedi her biri ayrı bsey diyor