Hayal123
ozaman aptamil kullaniyordum 120 cc veriyordum kutuda yazana gore verdim 3 aylik olunca yavas yavas arttirdim 150 verdim ilk aylar bazen 2 saatte acikti bazen 3 bazen 3,bucuk hic dert etme acliktan aglamasi daha kotu
120 cc icebilen cocuga kimse 200 cc vericek kadar bilincsiz degil zaten 🤗