anakraliceee @Hilalamine ne güzel bir manzara ne güzel dile getirmişsiniz 🥰 şimdi yatsam sabah uyansam ve herşey bitmiş olsa💫inşallah yakın zamanda böyle sabahlara uyanmak dileğiyle..💕
Hilalamine anakraliceee inanıyorum ki çok az kaldı sabrın sonu selamettir 🌸 Rabbim daha güzel günler görmeyi nasip eylesin inşAllah