İlk kızım 14 aylıkken yürüdü ve hiç emeklemedi çok tembeldi 6 aylıkken zorla döndürüyorduk. 2. Kızım 3 aylıkken döndü 9.5 aylıkken emekledi şimdi 11 aylık olmasına az kaldı sürekli tutunup ayağa kalkıyor. Çok hareketli bir çocuk. Yani ikisi de benim çocuğum ama aralarında dağlar kadar fark var. Bazı çocuklar tembel oluyor merak etmeyin korkulacak birşey yok😊