Niye bu kadar dert ediyorsunuz ki bu durumu. Eğer yavrunuzun bir sağlık problemi yoksa er ya da geç yürür. Neyin acelesi bu. Benim de kızım tembeldi ve 13 aylık emekledi 14 aylık yürüdü, şimdi 15 aylık ve tutamıyoruz evin içinde fellik fellik geziyor. Ben hiç sıkıntı yapmadım kendime. Evet heveslendim özendim doğru ama sağlıklı diye hep şükrettim. Evladının rahatsızlığı olup da hiç yürüyemeyeceğini bilen ya da belki bir gün yürür diye umut eden bir sürü anne var. Onları düşünüp halimize şükredelim. Kendinizi üzmeyin, 18 aya kadar yürür muhakkak.