mavilimon çok zordur tabii, anlıyorum sizi inanın. böyle söyleyince riyakarlık gibi oluyor ama eşinize hissettirmeden yapın; sizin ve kızınızın ona ihtiyacı olduğunu, üçünüzün ne kadar huzurlu olduğunu, üçünüzken ne kadar mutlu olduğunuzu eğlendiğinizi falan alttan alttan yürüyün. Yani bu benim önerim (teşbihte hata olmaz) bu deveyi güdecekseniz işe yarayabilir. Siz eşinizi daha iyi tanırsınız.