46467 karnımda taşıdıysam ben istedim diye dünyaya getirdim, baktım, büyüttüm. Evlatlarımız bizim malımız değil. Ayrı birer birey. Oğlunuz varsa ona bir iyilik yapmak isterseniz,hasetlik yerine kalbini sevgiyle doldurun sevdiği kadınla annesi arasında sıkışacak aradaki ayrımı yapamayacak aciz bir adam olmasın. Kızınız varsa inşallah anam da anam diyen bir adama düşmesin, çünkü size anlatsa normali bu önce anası gelir diceksiniz heralde.