Tlayyq1 benim oğlum da da oldu ben her sabah demlediğim çayla pamukla sildim ve doktoru bir damla yazmıştı onu kullandım bir hafta kadar şuan 40 günlük düzeldi çok şükür daha da olmadı, çapak olmasının sebebi de göz yaşı kanalları açık olmadığı için ağladıklarında oralar tıkanıyomuş çapak yapıyomuş endişe edicek bi durum değil çay işe yarıyor 😌👍🏼