Tlayyq1 11 günlügüz kızımın gözünde iltihaplanma oldu çapaklı ılık su yapıp pamukla sildim ne yapmam gerekiyor
Afrasel Tlayyq1 benim kızımda öyleydi 1ayı dolunca göz kontrolünde antibiyotikli damla verdi hatta iki gözüydü biri geçti diğeri hala akıyor 4 aylık
Zeynept Tlayyq1 sütün varsa sil sütle. Ilık suyla yapma mikrop kapar eğer heçmiyorsa fucithalmic %1 diye damla antibiyotik var doktor yazmıştı 2-3 kez damlattım geçti
KumsaaL Tlayyq1 göz damarlarında tıkanıklık oluyor benim kızımdada vardı doğduğunda korkma endişelenecek bişey değil ılık suyla veya çayla sil bide masaj yap burnunun üst tarafına gözünün tam başlangıç yerine bizim doktorumuz öyle demişti zamanlada geçti ama sakın sütünle silme
1ogretmenanne Doğum esnasında mikrop kapmış olabilir yada dünyaya alışma sürecinden kaynaklı olabilir , bizimde olmuştu doktor damla verdi bi kaç gün içinde geçti
Zehra1994 Tlayyq1 gögüs pedini açık ılık çay ile ıslatıp gözüne koyup beklet ben öyle geçirdim. Silme işleminde en son yap o da gözün dış tarafından burna doğru yaptım. 🙆🏻
PelinBulutMasal Oğlum bebekken olmuştu gözünde çapaklanma hatta açamıyordu yavrum. Ilık çaya pamuğu batırıp tampon şeklinde ara ara sildim bikaç gün bile sürmeden geçti. Tabiki doktorumuza danışarak. Çayda antiseptik özellik olduğu için temizleme ve koruma görevi görüyor. Papatya çayıyla da silinebilir benim gözümde arpacık çıkmıştı öyle geçti
Prensannesi0112 Aynı sorunu bizde yaşadık çapaklandı sulandı iltihap akmaya başladı. Hemşireyi aradım ve eczacıya danıştık. Terramycın göz merhemi aldık. Sabah akşam sürdüm iki gün içinde düzeldi. Bende ilk başla ılık suyla silmiştim faydasını göremeyince bunu kullandım düzeldi 👍🏻
Ysmnckmk Merhaba göz pınarı tıkanıklığı olabilir. Yenidoğanlarda çok sık rastlanıyor . Ve uzun süre geçmiyor malesef ama bir masajı var internetten bakıp ihmal etmeden yapmaya çalışın. Geçmiş olsun
KumsaaL Zeynept asıl sütüyle silmesi sakıncalı lütfen bilip bilmeden böyle bi bilgi vermeyin ben bir defa sildim iyice kızarmıştı gözü doktora götürdük kızdı hatta sütte olan faydalı bakteriler besliyor ve daha kötü olmasını sağlıyormuş
Hn-123 Biz 5 aylık olduk iki kere antibiyotik damla kullandık geçmedi. Ara ara devam ediyor maalesef. Doktor bir yaşına kadar devam edebilir normal dedi
Tlayyq1 KumsaaL evet süt sakıncalı diye bende duymuştum zaten sütten dolayı oluyormuş sanırım süt değdiğinde oluşuyormuş çayla siliyorum sadece masajı sabah denicem
Zeynept KumsaaL bilip bilmeden derken ? Banada annemler söylemişti.her kes söylenenleri söylüyor işte. sanki her kes burda doktor. Ayrıca bende çare olmadığı için ilaç kullandım Ve önerdim onuda okudunuz her halde
Dilosmom KumsaaL Allah Alah bizim de basimiza geldi sut gecirir dediler ve ben de sıktım gozune bir kac kez ve gecti cok sukur. Sut de antibakteriyel degdigi yerde mikrop birakmiyor
gamzemustafa Tlayyq1 bazen çapaklanma benim bebeğimde de oluyordu bunun nedeni burnunun açılmaması burnunu her gün 3 defa açmamız lazım bide masaj yapmamız lazım tabi iltihaplanma farklı
Meryemacis İki çocuğumda da oldu emzirirken göz pınarına 5-10 saniye hafifçe masaj yap bir iki güne geçiyor. Biz iki damla bitirdik.Çay,dalin,zemzem suyu hiçbiri fayda etmedi sürekli aklına geldikçe msajı yap gözüne hafifçe geçer inşallah