Deletedmom278 Muhendis_anne https://urun.n11.com/epilator/braun-silk-epil-5-511-islak-ve-kuru-kablosuz-epilator-P414972354
Melekler Braun kullanıyorum 3 yıldır memnunum modelini bilmiyorum ama son çıkanlardan benimki anneminki de Arçelik onunki de çok güzel tavsiye ederim iki markayı da
Papatyaaa https://www.hepsiburada.com/braun-silk-pil-5-power-5185-epilator-3-ekstra-ile-p-SBRAUN5185?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.6813.shop.elk.sda-ekb-epilator-hero-ssc&gclid=EAIaIQobChMIuNLNsoqK6QIVT4GyCh3ybgL7EAQYASABEgKLcvD_BwE Yeni aldım çok memnun kaldım tüyleri kökünden alıyor
Kusannesi Muhendis_anne braun kullanıyorum 16-17 yaşımda almıstım modeli inanın cok eskidir ama çok kaliteli acı başlığı falan var ve hala ilk günki gibi